bla bla bla! xD

Hej!
Jag har inte skrivit så mycket... på några dagar såå jag ska försöka skriva var dag för sig... kan ju börja med söndag för det är dte jag kan komma ihåg xD HAHAHA!

Söndag: Var vi i Göteborg med Jefferson (min lilla vovve, eller liten o liten HAHA 6 månader och 32Kg HAHA) jaja, vi var på Västkustvalpen och det gick riktigt bra för han... :) 1: pris, HP med BIR... det är jätte bra för att vara sin första mne inte sista... hihi
Domare: Börje Johansson!
Tilltalande hanvalp. Vackert huvud. Härligt uttryck. Markerat stop.
Brett nostparti. Korrekta läppar. Välanlangd skuldra. Utmärkta överarmar.
Välkroppad, stark överlinje. Välvinklad Kraftigt benstomme.
Rör sig väl sett från alla håll. Härligt temperament
Har inte så mycket mer att skriva om denna dagen...

Måndag: var det skola igen då.. haha jätte kul NOT! eller joo det var kul.. xD Började inte för en 09.30 och då hade jag dans... Fick dansa med Dino... riktigt kul HAHA! Sen såå vänate vi på att histora skulle börja men det var ingen.. nehe... sen väntade jag på att teatern skulle börja men det var ingen det heler... så man bara nehe... VARFÖR KOM JAG TILL SKOLAN?? hehe.... men ärligt... jag är bara glad att jag fick gjorde det HAHA kompisar ni vet ju xD HAHAHAH

OK, inte så mycket mer att skriva!


Tisdag: Idag har jag inte så mycket att skriva det var en rätt vanlig dag idag...började 10.20 och hade typ två lektioner för Svante var sjuk tror jag...

Onsdag: Ok, idag var det fotografering HAHA jag hatar det xD men det var kul denna gången... men det tråkiga var att vi bara vara fyra stycken.. (min klass är inte så stor, ingen gillar teater nu för tiden xD)... men det gick bra i alla fall... Sen innan engelskan skulle börja såå gjorde Sara o Amanda min engelska skriv bok jätte snygg.. xD hahaha står Dino på hela jävla boken HAHAHA... men snyggt blev det... "Tunnan" är min ;)
Har inte så mycket mer att skriva om denna dagen... eller kan ju säga PS: min engesla lärare är fan DÖV! HAHA = SANT!

Torsdag: Mmm, i dag har det varit en bra dag... mmm... svenska.. matte och Lots då var vi på biblan för att få lite fackta... tråkigt som fan var det Hmmm "zZzzzzZzzzZzz" *SOVER* .... xD Men jag lever i alla fall... HAHA vilken tur det ;)
Sen var det dans igen... lika kul dte som vanligt.. älskar att dansa nästan det bästa som finns efter killar HAHAH...

Nee, nu orkar jag inte skriva mer... får fan skriv kramp... hahahaaha... lite flummig just nu också, så min stavning är ju inte den bästa just nu hehe... men, men jag skriver nästa fång jag har tid och orkar!

MVH: Lizette <33


Kommentarer
Postat av: Jonnee

långt inlägg

2008-08-28 @ 21:23:07
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: häj, jag heter amanda å är almänt ful och går i ESBD08

din engelskabok är så jävla pimped, å häj jag hittade din blogg... hahahahhahahah:>

2008-08-29 @ 22:09:36
URL: http://sothisismyblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback