Hej!

ne jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu... har ju inte skrivit så mycket på ett tag.. orkade inte med det, men nu ade jag tänk att jag skulle börja igen lite i alla fall...... såå man kan ju börja med att nu har skolan börjat igen, jag tyckte dte var roligt för mna var rätt trött på sommarlov nu man gjorde ju inget bara "sov" hahaha... min nya klass som är ESTA08 är vi så många i alltså då menar jag många vi är 4 elever... alltså det är jätte många.. HERRE GUD xD! hehe så vi är tillsamman med bilden också så då är vi i alla fall 19 hahahha....
Mmm idag hade jag engelska för första gåneg på det nya läsåret och min lärade var döv... och då menar jag döv HAHAH (det är 100% sant) hahaha herre gud på det också haha... hon hörde inget.. så man måste prata högt :D haha kul, det var tydligen ett jätte bra lärare att ha om man vill fuska på proven :P såå om jag nu skulle få ett MVG eller kanske VG så vet nu ju hur och varför HAHAH...
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om denna dagen... i morgon kanske jag tar en liten titt in på Lindåker, så PASSA ER ! xD HAHAHAHA nee men om vi hinner ska sara lämna en gammal mattebok...

MVH: Lizette <333

// PS: skriver mer någon annan dag när jag har tid och orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback