:)

Jävlar vad varm det är... huuu xD Ska inte klaga på det... men FAN VAD VARMT det är! hihi, orkar fan inte göra något idag för varmt... lika varm i går hmm VARMT!

Har inte skrivit på ett tag men jag har inte orkar och så har jag inte något bra att skriva just nu, inget händer.. inga roliga samtal, sms eller jag träffar ingen oväntad... tråkigt liv HMMMM! men snart kanske något kommer att hända precis framför ögonen på mig, vem vet... tiden styr mitt liv :) (jaa eller hur man nu kan säga)

Skriver kanske mer ikväll om jag inte ha dött av värmen eller något Huhuhuh VARMT xD hahah sa det så bra och drick mycket! (Y)

MVH: Lizette <33

PS: det kommer komme en novell snart också....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback