:)

A) Ta fram mobilen & gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund & sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna

1. Mitt hjärta hör till: Gustav xD
2. Jag har sovit i samma säng som: Joel hagman... jaa värkligen xD
3. Min första sommarkyss blir med: Patrik Heinikostki
4. Jag stör mig riktigt mycket på: Fredrik
5. Jag har alltid varit kär i: Manii (maria)
6. Jag fick min snyggaste tröja av: Emma
7. Jag gillar att slå: Jonas
8.  Jag vill bli ihop med: Rebeca Bengtsson... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
9. Jag brukar ge blommor till: Adam Hansson
10. Jag tänker alltid på: SARA <33

Kommentarer
Postat av: SARA

ÅHH! TÄNKER DU ALLTID PÅ MIG? <33 I LOVE YOU :D

2008-08-07 @ 14:01:20
URL: http://strawberryobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback