Hej!

Jag har inte skrivit på ett tag men jag har inte varit hemma... men jag har inte så mycket att berätta om det, jag har shoppat, badat i havet och i badhus.... lite mer shopping och varit på McDonals (åt bara två pajer xD) Mmmm vad har jag mer gjort då?? nee inte så mycket mer var ute länge på kvällarna och tittade efter killar HIHIHIHI... en kväll kom vi hem typ 1 någon gång HAHA kul xD... dom dagarna gick snabbt :/ men hoppas att man kan göra det igen någon gång.. Sen var det bara att ta tåget hem.. Nästa sommar vill jag tågluffa (jaa jag kan få mina idéer ibalnd) HAHAHAHAHHA...

Hahahaha men något som JÄTTE KUL var att igår körde jag bil för första gången, gud vad kul det var HAHAHAH lite nervös och så mn kul var det HIHI... Ska göra det snart igen... WEEEE ´xD !

Mmmm jag har inte så mycket mer att skriva nu... MVH: Lizette Müller <333

Kommentarer
Postat av: emma

men lizz, du får alltid för dej en massa konstiga saker ^^ hahahhhahaha xD

2008-07-15 @ 16:57:13
URL: http://emmzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback