Hej! Hoppas ni har haft det en bra dag, det kan man ju verkligen (inte) kalla min precis...!


Jaha hur kan det bli så dumt igentligen? Jaja, tydligen så kan det bli det... HERRE GUD vad ska jag ta mig till? Har någon där ute någon bra idée? Det har inte jag i alla fall... Allt går fan bara åt helvete just nu vet inte vad jag ska göra, eller ta vägen... OOO gud alltså! Men nu har jag bestämt mig jag ska bara ge upp (jag ska inte dö jag lovar, vems blogg skulle ni läsa om jag dog?) Ne men jag ska min kära Rickard (så nu vet alla vem det är, för ni ville kanske se vem det är...) Jag har försökt att förlåta, men han verkar inte ha brytt sig om det :/ ne både på sms och här på min blogg, har jag lagt ner en massa tid bara på honom... men till vilken nytta? Hmm han kommer inte att läsa min blogg i alla fall! Och han kommer inte att svara på mina sms heller... Men nu ska jag försöka glömma allt detta, han vill inte bli kompis med mig (eller så är han väldigt fundersam just nu, men det tror jag inte) Så nu har jag tagit bort hans nummer från mobilen, alla sms han har skickat och som jag har skickat är borta nu och allt annat som har hänt! Borta, borta med vinden som man brukar säga!


Mm om han vill mig något nu så får han ta kontakten med mig... för det är alltid svårt att förlora en vän, om man nu kan kalla detta en vän? Jo, jag kan göra det... jag kan kalla alla vän men det är jag. Jag har väldigt svårt att hata någon! Ja, om det ska vara så att ag ska kunna hata någon så måste det ha gått riktigt långt... alltså riktigt jävla långt! Och så långt har det inte gått och jag tror inte Rickard kommer att gå så långt heller om jag ska vara ärlig. (Han är riktigt snäll, om han bara vill visa det och om man nu kan se det... jag kunde se det) Min kompis Jonas har ju hjälp mig lite i detta eller inte lite utan rätt mycket... så idag blev det lite fel, men efter att jag hade förklarat blev det bara igen › Tack för att du förstår! ‹. Men Jonas har lovat mig att han ska fortsätta att hjälpa mig med detta och få Rickard att ta kontakten med mig. För det är något Rickard inte vet om mig: och det är hur snäll jag verkligen är, (och smart, men det vet jag tydligen inte om själv HAHA)... Men jag tror jag har fått med det mesta nu... men kommer jag på något mer så lägger jag till det i nästa inlägg sen... <33 Eller det är en sak... Jag vill tacka Jonas för allt som han har fått höra av mig, när jag har klagat och allt annat TACK! Så en, en gång FÖRLÅT till Rickard! (men jag vet inte riktigt vad han har emot mig?) <33


Jaha, lite övrigt så där så kan jag ju berätta att jag kanske ska skriva en bok eller en novell om allt detta som har hänt nu sen jag såg Rickard för allra första gången, och hur det gick för dom andra som också är typ inblandade i allt detta... För det är lite konstigt: Rickard gillar Sara, (eller gillar och gillar jag vet inte). Men Sara bara driver med honom. Så sen jag då som verkligen gillar honom för den han är, han gillar inte mig! Gud allt detta kommer att vara med i min novell... och om den blir läsbar min novell sen så kanske jag lägger ut den på min blogg (ska göra en ny kategori: Noveller m.m.) Så kan alla få läsa den... Men nu orkar jag inte skriva mer... klockan är ju rätt mycket ska snart sova är rätt trött har tänkt lite för mycket idag, har haft lite för mycket skuld känslor idag för det som hände just idag och allt annat! Men jag kommer att ha det bara i mina drömmar det vet jag redan... <333


Med vänlig hälsning: Lizette <33


PS: Gud, har någon en idée om vad jag kan göra? Så blogga det i så fall. Skulle bli jävligt glad för det. Eller om det är någon där ute som känner samma som jag så kan ni ta kontakten med mig!

Kommentarer
Postat av: <3

Få en bra sommar, det kommer nog att gå bra!

2008-06-18 @ 00:06:34
URL: http://thesims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback