Hej alla bloggare!


Nu ska ni få höra om mina känslor! <33 (drygt jag vet men jag måste få det sagt på något sätt)

Nu har mitt liv varit lite upp och ner på den sista tiden, allt började på gisledagarna det började spridas kärlek i kroppen på mig... inget som händer varje dag! Eller jag fick inte bara upp ögonen för en utan för två. (Jag nämner inga namn) Dom båda är ett år yngre än vad jag är men jag har inte I-mott killar som är yngre, (eller kanske om det skulle vara för stor ålders skillnad). Den första var "nog" inte intresserad, hur man nu ska tolka det? Men vi har typ fortfarande kontakten (eller inte) vi önskar varandra glad sommar och så men inget mer... Men sen har vi den andra, som på ren jävla svenska hatar mig, alltså verkligen HATAR mig! Men enligt honom själv så gör han inte det... men man ska inte lita på killar nu för tiden... (Dom har ju bara en sak i huvudet) HAHAHA... Men jag har INTE den uppfattningen om den personen, nej utan mer tvärtom jag ser en snäll kille (som sitter vid daton och spelar CS) haha. Men han bara dissar mig totalt alltså / så jävla typiskt killar! Men hallå jag är en tjej, jag har känslor jag vill ha svar... bara för killar inte bryr sig om det... men gud ni borde tänka om lite. Så det har inte gått så bra med det, men om vi skulle hoppa fram lite till typ "nu tid" så var jag med en av tjejerna på fest och då gick det lite för långt, allt hon berättade och man bara satt där och hörde allt nej gud... om du skulle läsa detta (antagligen så kommer du inte att göra det men i alla fall) så FÖRLÅT MIG! Jag vet inte om du fick mitt sms. Hon jag var med på festen skrev rätt mycket och det var kanske inte så trevliga saker :/ (sen skulle nästa börja också ledsen för det också) Hon sa åt han att han skulle be mig om ursäkt och jag fick en också... >Sorry< men jag kan inte riktigt lita på den för jag har inte sätt personen i frågan i ögonen när han sa det så jag vet inte. Hon verkligen lekte med hanns känslor (om man nu kan säga så) den kvällen... något jag ångrar att hon fick göra. Hon fick honom att berätta det ena och det andra och saker som "hon" bara skrattade åt. För tack vara det så förstörde det för mig också på ett eller annat sätt. Alltså jag skulle kunna skriva hela jävla natten om jag skulle men det skulle bli för mycket drama.


Men ett litet problem jag har är att jag inte vet hur jag ska få tag på honom igen. För skulle jag ringa honom, med "dolt nummer" skulle han kanske svara men när han fick veta vem det är skulle han lägga på och ringar jag så han kan se vem det är så skulle han inte svara alls! Eller det är vad jag tror i alla fall men det kan nog stämma rätt bra... tyvärr :/


Men jag kommer att tänka på denna person för han vågar vara sig själv. (Eller jag tycker det i alla fall.) För vi kommer inte att träffa varandra igen tycker jag är väldigt tråkigt för jag tycker att det skulle behövas, så vi kan kanske stryka ett sträck över detta och kanske börja om från början skulle bli väldigt mycket bättre då. En ny start vill säga (men det kommer aldrig att gå för jag är inte den som kan visa mina känslor så det är därför jag skriver det på min blogg) Oj har en tår i ögat (snyft, snyft) Men jag kommer att tänka på den andra också men mer som en vän nu när jag vet att han inte var intresserad. Och en, en gång FÖRLÅT MIG för jag har varit lite på, men som sagt jag är tjej!


Jag hopas att jag har fått med allt nu så ni fattar lite hur mitt liv är just nu, för jag har varit kär och så i/med killar innan men inte som nu... lite scary! Men nu ska jag sluta skriva för om inte jag slutar snart kommer jag aldrig kunna göra det...


Med vänlig hälsning: Lizette <33

PS: haha det var någon som ringde till mig men jag hörde inte riktigt vad han sa men det lätt rätt kul det lilla som jag kunde höra hahaha...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra kväll. :)

2008-06-14 @ 21:27:12
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Meee

Love your words

2008-06-14 @ 21:41:39
Postat av: <3

många tror kärlek bara är en lek

2008-06-14 @ 21:49:40
Postat av: Jonne

mkt bra ...

2008-06-14 @ 21:52:26
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Samma känsla!

Du är inte själv med att ha samma känsla... finns fler och jag är en av dom !

2008-06-15 @ 12:37:20
Postat av: Ida

Dina ord berör, jag älskar dom man får en att tänka om... (love your words) stå på dig tjejen!

2008-06-15 @ 12:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback