Bok!... (med lite mer)

Ja, som då alla vet så skulle ju jag skriva en bok eller något liknande om mitt liv. Det ska jag göra också, jag har redan börjat och kommer lägga upp ett nytt kapitel en gång i veckan typ, eller typ i alla fall får se hur det går med fantasin och så.

Boken eller vad det nu blir (får se hur mycket jag skriver). Kommer att handla om mitt liv eller det kommer vara delar om det, men det kommer att vara lite mer i framtiden med familj och andra saker som man inte kan ha i denna åldern, eller det kan man ju om man vill! HAHA. Men det kommer att utspela sig lite i framtiden men det kommer att handla om det som händer i mitt liv nu, så kommer jag att lägga till lite också och kanske ta bort det som inte är så viktigt.

Boken: Vänner, ovänner, kärlek, otrogenhet, hat, vänskap, jobba, bråk alltså allt kommer att vara med i denna. Typ bröllop och familj, barn så ska socialen vara med också HAHA!

Jag kommer att tänka på allt när jag skriver...



Min vänskap med Rickard blir inte bättre kan jag också tala om för er som är intresserade och undrar. Men på fredag ska jag försöka att prata lite med Joel (på sms), hoppas han inte dissar mig... hål tummarna åt mig SNÄLLA! Men jag tror inte han kommer att dissa mig, om han gör det så har han inga pengar kvar eller jag hoppas det också i så fall. Önska mig lycka till med mitt lilla samtal med Joel nu på fredag... Orkar inte skriva så mycket mer min dag har varit bra, jätte bra faktiskt... var lite orolig där ett tag att någon skulle bråka eller tracka Rickard men det hände aldrig så nu kan jag andas ut igen... JÄVLIGT GLAD FÖR DET! (där ser du Rickard jag bryr min om dig! Borde vara glad över det ska du veta. Inte många som har en som går på gymnasiet och är ett år äldre OCH TJEJ som bryr sig om små killar) HAHA så tänk lite på det... men, men jag har haft det bra idag i alla fall.


Mitt horoskop: Kräftan!

- Du har en tendens att stressa upp dig för saker som gör dig rädd och orolig. Men en händelse som du tycker är otrevligt jobbig visar dig att du klarar av allt bara du fokuserar. Efter den här händelsen har du en hel annan inställning till livet där du försöker se det roliga i saker och ting. Därför är denna period alldeles utomordentligt bra för att pröva nya saker.

(detta tycker jag stämmer lite, för jag ska testa nya saker som ex: Dyka, klättra i berg och andra roliga saker... Så stämmer det andra lite också)


Ja nu ska ja i alla fall sluta men kanske skriver lite senare i kväll sen eller i morgon! Ha det bra nu: Lizette <33333

Ps:
Min bok kommer få en ny kategori!


Kommentarer
Postat av: Jonnee

oh, shit, ditt horoskop stämde ju inte lite elr ;O

2008-06-18 @ 22:04:32
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du skriver bra kan inte du skriva åt mig?

2008-06-19 @ 11:26:26
URL: http://xxostenxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback