; )

En helt vanligt människa från en liten by i skogarna i Sverige skrev dagligen på sin blogg om sina problem. En dag mötte hon sitt livs kärlek, som hon efteråt ångrar att hon träffade. Hon gillade killen så mycket att det var det enda hon kunde tänka. Hennes kompisar var kanske inte det schysstaste för det försökte ofta förstöra allting för henne, genom att skicka en massa taskiga sms. En kväll när hon sitter och kollar på tv får hon reda på att personen hon älskar hatar henne. Hennes kompis försöker då hjälpa henne genom att vara psykolog, han berättar för henne att hon MÅSTE läsa allt detta genom raderna, men tyvärr vill hon nog inte förstå honom. Hon skriver nog ett inlägg på sin blogg just nu (tror jag).. Och hon försöker att glömma honom... Men tyvärr kan hon inte glömma honom, och idag ska hennes kompis komma. Hon ska visa smsen där det står att kille hatar henne (jag nämner inga andra namn). Tänk så är smsen falska, men så kan man ju inte riktigt heller tänka, för varför skulle ens bästa kompis gör något falskt. Ja, jag har inte en aning, men i alla fall. Och idag berättade hon för mig, vad som hände igår? Jag går inte in i detalj, det kan bli fel eller vad som helst. Hon berättade i alla fall för mig att hon gillade person och personen verkade gilla henne också.


Om du känner likadant, varför inte ta texten och sätta in den på din blogg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback