HAHA

Jag har inte så mycket om min dag idag, men den har varit bra i alla fall xD <33


Ok, idag har det varit dåligt väder hela dagen HAHA, jag var med en kompis idag och vi såg på film, det var det enda vi orkade göra för dagen har varit rätt seg... Jag har rökt på lite idag också xD HAHA... Duquesa & Paramount. HAHA ne jag röker inte haha, det är choklad cigaretter som jag fick av en kompis när jag fyllde år HAHA... (så Sara om du läser detta inlägger du behöver inte vara orolig jag röker inte och tänker inte börja med het heller). HAHA... Vad jag ska göra nu det vet jag inte. Men jag får göra det vanliga ikväll också.


I morgon ska jag följa med Sara till frisören om det inte har blivit några andra planer. HAHA så i morgon ska jag komma ut igen och träffa lite folk HAHA kan jag behöva efter bara ha suttit inne och tittat rakt in i daton och i TV rutan. HAHA Sara du är min räddare i nöden xD


Mmm nu ska jag leta upp någon kille i skolavslutnings katalog, det var tydligen någon som jag skulle leta upp... (som hade samma mobil som jag) HAHA vilken hermapa hanns är säkert inte lika sönder och snygg som min HAHA min ät typ ja vad ska man säga med ett bra ord? Ne, jag kommer inte på något men "snygg" det är den! Men jag ska gå in på Saras blogg nu, och titta lite fakta och leta upp honom i min katalog!


Med vänlig hälsning: Lizette <33


PS: Vill bara säga att jag älskar er alla <33 alltså precis alla <33

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack detsamma! :)

2008-06-23 @ 21:45:11
URL: http://annaphe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback