HAHAHAHAHA <33

MYCKET BRA DAG IDAG! xD


Tjo, idag är jag glad... HAHA. Jag var på bio idag med brudarna haha fan vad kul vi hade, filmen var jätte bra och rolig fast det var någon typ av rysare så var det jävligt rolig HAHA.

Föst fattade vi inget av den, men sen började man fatta mer och mer HAHA, det var typ växternas fel eller något. Skriver mer om filmen lite längre ner sen. Så fick jag en present av Sara också en liten gris (haha missförstå inte är ni snälla). Nu är man typ bara jävligt trött men, men jag ska inte sova på LÄNGE! Jaja, slår la på en film som vanligt en söndagskväll på sommarlovet, kan ju kanske försöka skriva lite på boken som jag nästan för ut spådde att den inte skulle vara så lätt att skriva, och det är den inte... har fan total hjärnsläpp. Men jag försöker. LOVAR!


Filmen: The Happening!

Om jag nu fattade den rätt så var det typ alla växters fel att alla dog, dom gjorde självmord? HAHA dom gjorde själv mord på lite olika konstiga sätt... Men det kunde vara helt normalt sen började det blåsa och alla kunde bara stanna. För det som kom från växterna och träden och allt gav ut något så man tappade totalt allt vätt man hade i huvudet. Man kunde förlora förståndet sen så dödade man bara sig själv HAHA. Jag vet det låter helt sjukt men filmen var lite sjuk typ HAHA... (jag tycker ni ska se den). Som alla andra filmer jag ser på bio eller hos andra, med andra jaja alla sånt så kommer jag att skaffa denna filmen också på ett eller annat sätt, för jag vill ha den haha jag tror man måste se den några gånger för att kunna fatta allt i den. För nu på bion så flummade vi typ bara, Ebba och Josse var typ dom som tittade. Jag, Sara och Manni tittade också så klart men vi flummade och pratade och skrattade (kanske lite högt HAHA)... Mu tänker jag inte berätta mer nu får ni se den själv!

Detta måste vi göra om någon gång, gå på bio och se en bra film och skratta och ha kul HAHA... kan ju också säga att dom hade IKEA glass med i filmen HAHAHAHAHA....


Nu ska jag se på någon bra film och äta lite godis och så... så kommer jag fan sova snart för jag är TRÖTT! HAHA ha det bra nu så kommer det ett nytt inlägg i morgon sen...    --(`v´)->

Med vänlig hälsning: Lizette <33


PS: jaa ni vad ska jag ha för ps idag? Joo, mitt liv börjar gå framåt här i livet HAHA! Och hoppas Stoffe kommer vara inne på msn ikväll... vi hade så kul i gå och kvällen innan. Men ni andra bloggare kom ihåg en sak. Vi är bara vänner! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback