HAR INGET ATT SKRIVA!

Stava ditt namn utan några A:

Lizette Müller

Är du singel?

Japp :/

Vad är ditt favoritnummer?
12

Favorit färg/färger?

Grön och Svart

Hatad färg/färger?
Brun och orange

Vad lyssnar du på för låt just nu?

Inget...

Är du nöjd med ditt liv just nu?

Neeee!

Vad är ditt favoritämne i skolan?

Rast HAHAHA xD
Vart önskar du att du var nu?

Någon annan stans!

Vad borde du göra just nu?

Ne, jag vet inte... försöka glömma!

Är du kär i någon?

JAA OM JAG ÄR!

Kan du blåsa bubblor?

Jaa kan la alla?

Kan du nå dina fötter med raka ben?

Jaa, om jag är varm så kan jag...

Kan du vifta på öronen?
Nej det kan jag inte... orka det

Kan du skruva tungan?

Nej... eller tror inte det.

Tror du på Gud?
Ööö NEJ! Tror inte på något...

Vill du bli en brandman?

Ne, skulle bli för het xD

Vad drack du senast?
Hmm kommer inte ihåg!
Vad tittade du på senast på TV?

Något...?

Vem pratade du senast telefon med?

Mamma eller någon!

Vem ringde dig senast?

Hmm kommer inte ihåg!

Har du några tatueringar?
Nej L

Har du rakt eller lockigt hår?

Hmm mitt i mellan... :P

Är du glad?

Nej, varför skulle jag?

Är du piercad någonstans?

Nej, bara öronen! :/
Vad har du för planer för ikväll?

Ne, jag vet inte!
Hatar du folk som ljuger?
Ja, vem gör inte det...?

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Båda är lika sexiga xD <33

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?

Jaa, det har jag... och nu försöker jag förlåta!

Vad vill du bli när du blir äldre?
Hmm vet inte
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?
Japp, det har jag!

Har du någonsin varit helt förkrossad?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?

Det är bra tycker jag!

Tycker du om ditt liv?
bajs går lite upp och ner!

Vad är din favoriträtt?

Hmm jag vet inte...
Vad är din favorit kärleksfilm?
Har ingen... men kan komma på någon, någon gång!

Förlåter du eller glömmer du?

Förlåter först försöker glömma sen!
Hur länge har du haft bilddagboken?

Det vet jag inte...

Har du någonsin masserat någon?

Ööö? Ja många?

Vad är du rädd för?

Ja, inte döden i alla fall... men spindlar!

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Önskar du att du var kändis?

Ja ibland kanske...

Önskar du att du var en kille?

Ja, skulle vilka testa att vara en någon gång... för att se hur dom har det HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback