HEJ <33

Hej! Idag har jag typ inget så mycket, det var midsommar men det var inte så kul... det var bara regn, regn, regn och vad fan mer regn... LOL! Regn är svensk midsommar. HAHA kan den inte vara solig? Som den var innan... men nej det ska vara regn. USCH! Mmm men vi hade ju gäster här idag och det var rätt kul vi gjorde inte så mycket. Jag hjälpte Hanna med sin bok. Den var lite svår att förstå... HAHA, Sen skrev vi lite på min också men vi kom på bara på en mening eller jag kom bara på en mening HAHA... Så har jag träffat en ny vän på msn "Stoffe" snäll kille från någon stans HAHA. Samma sjuka snuskiga humor som jag :P Det gillade han... HAHA. Killar, tänker bara på en sak ;)


Mmm som sagt har inte så mycket att skriva om dagen. Det har ju liksom bara regnat hela dagen. Just det... mitt sms samtal med Joel gick ju inte så bra! :/


L: Glad Midsommar! Och du har du haft en bra sommar? Karm Lizette <3

J: Aa då en så länge har det varit bra.

L: Kul att höra.


Mer en så blev det inte så... TRÅKIGT! Men, men jag kan inte alltid få som jag vill tyvärr så kan jag inte få det. Men sen skrev jag till honom igen men det svarade han inte på. BLÄ! Men vem fan bryr sig om det? Han vill inte ha med mig att göra, man har ju lärt sig att läsa mellan raderna nu efter 16 år i livet. Inte Rickard heller... det är bara att läsa mellan raderna så får man fram det mesta. Men vad fan som är snart glömda tro jag. Snart nya tider, GYMNASIET. HAHA. DÅ HAR JAG NYA KILLAR ÖVERALLT! HAHA...

Skriver mer i morgon då som vanligt... Ha det så bra så länge, dö inte eller så, då har jag ingen som läser min blogg då blir jag ledsen...


Med vänlig hälsning: Lizette <333


PS: Är ledsen idag, men det är bara för att Stoffe är ledsen! (Är du ledsen, är jag ledsen)... Men Stoffe jag finns här för dig, här har du en vän för alltid! (Alla killar fattar inte ju det, en gång vän med mig... ALLTID VÄN MED MIG)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback