Dagen!

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig... Jag skulle dega och softa men jag stack till Amanda! HIHIHIHI

Ok, jag har inte så mycket att skriva om denna dag igentligen. För det har liksom inte hänt något idag (då menar jag att det inte har hänt något mellan mig och Rickard) förutom att jag har spelat WOW (World of Warcfraft). Jag är en ond Zombie av något slag HAHA, ser riktigt jävla rolig ut HAHA. Alltså gud vad kul det var haha... ska skaffa det jag också... jag måste verkligen skaffa mig det själv gud alltså det var så KUUUUL! HAHA, jag och Amanda spelade idag, vi spelade några timmar (typ 9 timmar) på Amandas gubbe... Hon är på nivå 6 och jag som har spelat i 40 minuter är på nivå 4 snart 5 haha är fan stolt (första gången och allt HAHA). Men jag ska kanske skaffa mig det (frågade pappa innan och han sa vi får se... men det tolkar jag som ett JA xD) HAHA så snart kanske jag har det HAHA... Men mer så om dagen har jag inte att berätta, men det kommer nog att komma en massa i morgon när det är midsommar och så HAHA. Så ska jag ju sms: a med Joel om han inte dissar mig totalt, men jag vet inte han sa att vi var vänner (men man ska aldrig lite på killar) HAHA Mmm jag har varit på skratt humör idag HAHA! Men kommer ett nytt inlägg i morgon eller senare ikväll sen (natt)


Min bok jag håller på med går inte så bra jag har inte börjar skriva på den än men jag ska försöka börja så snart som möjligt, för jag har en massa saker som jag kan skriva om men jag kan aldrig komma på en bra början till den. Men så snart jag har kommit på en början så kan jag skriva så mycket som möjligt. För då har ag äntligen kommit igång!


Men ha det så bra så länge, Med vänlig hälsning: Lizette <333


PS: Har inget PS idag HAHA ! (som sagt jag är på skratt humör idag, men det är bra för då har jag glada tankar och inte tråkiga ledsna tankar som jag hade ett tag innan. för typ 4-5 dagar sen nu typ!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback