Klass 9i

Ok, nu har jag kommit på något att skriva om :) Varför inte skriva om min kära gammla klass som jag aldrig mer kommer att se :'(  KLASS 9I! HAHA... I denna klass har det varit mycket hat, "kärlkes ord" ... NOT! HAHA vi har verkligen varit snälla mot varandra i våra drömmar kanske HAHA för inte in live!...


Klass 9I:
Lizette (Zlipzen), Maria P (Manii), Amanda (Manda), Boris (Burken), Bedri (Bedii), Joel (Catt), Rikard (Blomman). Sen har vi Mate som tidigare var C (det var Boris också) men dom finns inte kvar HAHA... Marielle (Mel), Maria L (Mia), Så har vi våran "kock" och dansare (jag är också så klart klassens dansae) Semir.. Kavr nu har vi Andriw och Elmin så klart man får inte glöma dom HAHA Elmin är sisst men fan imte minst HAHA...
Men alla klasser har någon som flyttar eller bytter det hade också vi!    : (
Daniel, Roxana, Patrik, Elin, Tobias, Valentino och Adam oj jag får inte glömma Oliver också!

Men i alla fall denna klassen kommer man aldrig att glömma HAHA
fyfään vikka minnen vi har i den här klassen asså, 9I = Lundåkerskolans stökigste klass! HAHA, kommer sakna ; Mates pruttar, Elmins och Boris skämt och kommentarer , Andriws skrik , Joel och Bedris Garv , Semirs dans , när dom mobbas med lille Riki och mktmktmkt mer ! Aså, Shet. kan inte fatta att det redan gått 3 år ;o det känns so om det va igår vi gick i 7:an . akej lite överdrivet kanske, men vafan. NU ÄRE SLUT PÅ DET ROLIGA :( 

MVH: Lizette 

(Bilder kommer att komma snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback