Ok..

Jag vet inte vad jag ska skriva idag?? nee jag vet inte så jag får komma på något..... Ok, sara har sovit här inatt, vi hade jätte kul XD Jag fick en ny kompis på köpet HIHI Gustav.. Mmm, han var en trevlig typ ;) HAHA. När sara sa ne nu får du slösa dinna sista pengar på Lizette (han hade inte så mycket kvar på mobilen) var svaret: Ja det gör jag gärna ;-) :P HAHAHAHAH... Men nu pratar vi på msn istället. Lite jaaa det går inte åt så mycket pengar HAHA. Så såg jag o sara på en massa filmer och åt en massa jävla godis GOTT! HAHA... Jonas tyckte jag var stel?? konstiga sak det också xD... Men är det varm så orkar man inte skaratta HAHA!


Mmm vad kan jag mer säga/skriva? Joo jag har städat mitt rum xD ett mirakel typ HAHA jag brukar liksom inte städa såå jätte ofta här inne.. Men nu har jag gjort det och det försvan rätt mycket... men det är la på tippen nu tror jag HAHA!

Ne, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Skriver kanske senare ikväll sen... Men nu har jag bara TRÅKIGT så jag orkar inte skriva xD.... RÄDDA MIG !  HAHAHH någon jag har jätte tråkigt..
Hmmmm jaja.. skriver mer ikväll!

MVH: Lizette <333


Kommentarer
Postat av: Jonnee

Nej, du brukar aldrig städa ditt rum.

2008-06-27 @ 16:04:26
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: Zlipzen

Svar: Nee, jag vet.. Pappa fick en stor CHOCK! xD HAHAH

2008-06-27 @ 16:05:39
URL: http://zlipzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback