Ok <33

Ok, HAHA idag hade vi lite gäster BARA FÖR JAG BLIR 16! HAHA... jaha nu är man då ett år äldre, men jag känner mig fortfarande som för HAHA! Mmm som jag sa så fick jag pengar som jag vill ha.. Typ 1000: - lite mer kanske, så nu har jag lite pengar till dykningen i alla fall. Sen fick jag lite andra saker också. Så denna dag har varit bra som FAAAAN rent ut sagt HAHA... Kan inte bli bättre. HAHA (om ni undrar varför jag skrattar så mycket så är det för jag är glad) HAHA! Mmm vad men kan jag skriva? Mm i morgon blir det bio med Sara baby <33 och Manni Banni! HAHA The happening (eller något). KUL, KUL, KUL! Mmm sen senare i sommar så ska jag kanske till Halmstad med Sara och vara där i en vecka FAN VAD KUL DET SKA BLI! Sen blir det kanske Liseberg också <33 Så min sommar kanske inte blir så dum som jag trodde att den skulle bli xD.


Snart ska vi kanske köpa en hund till... <33 HAHA KUL MED EN TILL! Och jag ångrar mig om det jag sa igår, jag vill inte glömma Rickard, jag vill bli vän med honom först på ett eller annat sätt. Om jag så ska dö på kuppen! HAHA... För jag skulle inte klara av att ha en ovän i tankarna hela tiden så jag vill i alla fall förlåta honom innan jag glömmer... Men nu ska jag inte skriva mer just nu.. Men jag skriver nog något mer natt sen när inte jag kommer att kunna sova som vanligt... HAHA!


Nu ska jag nog se på en film tror jag:

1. Festival. (ungdomsfilm)

2. Bring it on - All or nothing. (komedi)

3. Donnie Darko. (Thriller)

4. Snygg, Sexy & Singel. (Komedi)

5. Road Trip. (Tonårskomedi)

Men jag vet inte vilken jag ska se på en... men kommer nog snart på det!


Med vänlig hälsning: Lizette <33


PS: Ne jag har inget ps idag HAHA... kanske skriver om filmen jag såg på senare sen eller i morgon!

Kommentarer
Postat av: emilia

Välj din favorit bild hos mej :)

kram e!

2008-06-21 @ 20:26:23
URL: http://eemiliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback