Tjo! <33

SEG DAG IDAG, bara en massa regn och en massa annan skit!

Idag gör jag inget, skulle vara med en kompis men han fick en spy attack haha... LOL jag vet. Men han fick det i alla fall. Men han mår redan bättre så vi ska kanske göra något senare sen, vi får se. Men just nu gör jag inget, lyssnar lite på musik och tittar ut på regnet utanför mitt fönster. Det är ingen rolig sommar vi har, nej det är bara regn och mer regn. Jaja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på min blogg nu? För jag har inget att berätta om Rickard för inget händer längre. Och mina vanliga kompisar är inte lika roligt att skriva om. Jaja, jag kommer snart på ett nytt ämne att skriva om. Kanske kommer lite roligare ämne nästa gång. Men nästa gång det händer något så ska jag verkligen berätta det för er, det är det min blogg är till för, jag har det för att kunna skriva och berätta om vad som händer så inte ni gör samma sak. Men just nu har jag ju som sagt inget att berätta.


Ne, vad ska jag göra? Jag vill bara bort här ifrån... VAD SKA JAG GÖRA?! Mitt liv är tråkigt, och bla, bla, bla, bla... jaja, kommer snart.. Jag kommer skriva mer ikväll igen som vanligt!


Ha det bra nu, Med vänlig hälsning: Lizette <33


PS: Tjejer tänker oftare på sitt utseende än sitt inre, för killar har lättare att se än att tänka.

Kommentarer
Postat av: Sara <3

JAG ÄLSKAR DIG! OCH SLÄPP NU RICKARD! <333333 p.s kolla in min blogg! :D

2008-06-23 @ 14:38:08
URL: http://strawberryobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback