det som jag nästan hade glömt (men bara nästan) har kommit tillbaka... men denna gången är den vara för JÄVLIG!

Ok, idag har min dag varit jävligt CP... Gick från bra till dålig på bara 10 minuter... GUD VAD FAN? Dagen har varit som alla andra dagar, fast det var soligt idag, det blev man ju lte glad av :)... dagen har varit bra till klockan blev 22.46. Men innan det har dagen varit hur bra som dn bara kan bli. Jag gick upp vid 8 (ok inte så vanligt av mig) men jag skulle med sara till frisören. hon skulle färga håret från svart till brun... det blev bra sara (Y). Sen efter det gick vi lite i stan och så... men efter två timmar hos frisan så blir man hungrig.... så vi gick och åt något, allt var fortfarande bra. Hmm, vi gick hem till mig men vi orkade inte göra så mycket. Sara skrev ett sms till Rickard och sa >>Hej!<< och han bara vad vill du och bla bla bla... så typiskt Rickard. (men jag gjorde inget, jag var snäll och lätt honom vara). Hmm sen så gjorde jag inte så mycket när Sara åkte hem. Jag satte mig vid daton en liten stund och pratade med Stoffe, Hanna och Jonas. Alltid lika kul. Flmummade med Stoffe, kul (men nu orkar jag inte skratta). hmm sen så loggade jag ut för jag orkade inte mer, slängde mig på sänge och slog på en film... sn blev klockan någon och Sara började smsa mig, allt var som det brukade... Typ, vad gör du? och ska vi va i morgon? (ja det vanliga)... sen kom det som jag blev lite chockad över först men på ett posetift sätt alltså. Från Sara: >> Haha Rickard undrar om du hatar han? <<. Jag svarade: >> Ne, varför skulle jag göra det? <<, Sara: >> Ne, det sa jag också <<. Och jag typ skattade bara för jag kunde inte komma på något att skriva. Sen kom det! Från Sara: >> Jag vet. och sen skrev han att han ALLTID kommer att HATA dig! Jag ba VA? <<. jag viste fan inte vad jag skulle svara på det kunde inte komma på något. Det bara kom, det bara började rinna tårar på kinden så nu ä jag randig tack vare min maskara och penna. INTE KUL! hmm. Jag vet fan inte vad jag ska tro av detta alltså. Jag fattar fan inget... Varför säger han det inte till mig? Han säger det till Sara men inte till mig! jag fattar fan inget? Hmm VAD FAN SKA JAG GÖRA? Allså Sara säger att jag ska glömma honom, men det är ju så svårt.... hur kan man glömma någon när den hatar än och man vet inte varför! Jonas då försöker förklara för mig att jag måste läsa melan raderna för det är där saningen sitter. Men man orkar inte tänka... i såna hära lägen liksom. Man är lite ledsen för det. :'(

Det jag typ vet av allt detta är att Rickard hatar mig. (men en sak fattar jag inte, den 12 sa han till sara på sms att han inte hatade mig?) det kan jag inte riktigt fatta? för efter den 12 så gjorde jag inget...? Om det nu är det som sara ringde, varför hatar han då mig? detta kan jag fan inte helle fatta... NE NU FATTAR JAG INGET! varför ät han inte arg på Sara så? Men detta koma jag typ på nu så jag har inte berättat detta för Jonas än.. men han kommer se det när han läser detta sen.
Jaja, vi får se hur detta kommer gå, för jag skulle vilja ha en förklaring varför HAN HATAR MIG! den anledningen som jag inte vet om. men jag vet en sak och det var att vi var lite jobbiga för 26 dagar sen på gisledagarna. Men jag har skickat honom ett sms med texten >> FÖRLÅT MIG! (jag tror du vet vad jag menar) <<. men det fick jag aldrig ett svar på. Så jätte mycken kan han inte bry sig när man nu tänker feter. Men jag vet ju inte, för honom är jag bara en valig tjej som man bara hae till sen sak! :'( (men det är ju så som killar se oss tjejer). <333

Ne nu vet jag inte om jag har glömt något, för jag är för ledsnen för att tänka på detta, jag vill bara glömma. och ni får också förlåta min stavning. skrev så snabbt nu så jag inte riktigt orkade kolla hur det blev. Men jag kan skriva ditt "boken" Jonas skrev... Men sen ska jag typ inte skriva mer för ikväll.

Lizette Muller en helt vanligt människa från lilla gislved skrev dagligen på sin blogg om sina problem. En dag mötte hon sitt livs kärlek, som hon efteråt ångrar att hon träffade. Hon gillade killen så mycket att det var det enda hon kunde tänka. Hennes kompisar var kanske inte det schysstaste för det försökte ofta förstöra allting för henne, genom att skicka en massa taskiga sms. En kväll när Lizette sitter och kollar på tv får hon reda på att personen hon älskar hatar henne. Hennes kompis försöker då hjälpa henne genom att vara psykolog, han berättar för henne att hon MÅSTE läsa allt detta genom raderna, men tyvärr vill hon nog inte förstå honom. Hon skriver ett inlägg på sin blogg just nu (tror jag).. Och hon försöker att glömma honom... Vad framtiden kan jag ge henne vet jag inte, men hennes framtid kommer bli suverän, hon har ett helt liv framför sig.... xD

MVH: Lizette <3333

PS: om det nu skulle vara något så får ni fråga... det är bara kommentera så kan jag svara! <333 för nu orkar jag inte tänka på allt som jag har skrivit! hoppas det inte blev för mycket...


Kommentarer
Postat av: Jonnee

jadu ''/

2008-06-25 @ 01:00:37
URL: http://jonnee.blogg.se/
Postat av: emma

lite mycket var det nog xd :)

2008-06-27 @ 13:40:49
URL: http://emmzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback