zZzzZzZzZzZzzz

Hej! Alla andra bloggare där ute.... JAG DÖR SNART!
Ok, nu är jag nästan arg... JAG KAN INTE SOVA.. men ni ska bara veta hur jävla trött jag är alltså... GUD VAD SKA JAG GÖRA? Hmm det finns inget på TV och man har ingen film att se på för har redan sätt alla typ MÅNGA GÅNGER! Inga roliga på msn, ingen att sms:a med eller något annat HUUU! Vad ska jag göra? Jag är jätte trött men som sagt jag kan inte sova, man kan undra varför? (kan det vara någon jag tänker på? men som jag inte riktigt vet om att jag gör?) Kan man tänka så? LÄSKIGT :S.... Som ni vet så var min dag ok och så eller rätt oki... Jag fick en ny kompis Stoffe (min nya ÄLSKLING) HAHA skojar bara...(men vem vet med mig) Han är "bara" 4 år äldre än vad jag är HAHA så han är då 20 :P... Vi hade en riktigt fin pratstund innan på MSN... (tyckte jag då, vet inte vad han tyckte).. Först var det typ bara 'ok', 'mmm', 'okej' med mera.... Men det trötnade jag på så jag började med en massa frågor :P Men jag är en som vill veta HAHA... Vill man veta mycket ska man fråga mycket (jag vet det rimar inte) men det är ju sant i alla fall HAHA... Jag hoppas att vi kan ha lika kul på msn nästa gång också skulle vara jätte kul... Men stoffe var lite ledsen så jag var det också (är du ledsen, är jag ledsen). Det är många som inte vet att är du vän med mig så har du en vän för livet DET KAN JAG LOVA DIG <33

Men jag hade kul på Hannas msn innan (när hon var här), det var så jag träffade Stoffe :P och så mobbade jag alla andra killarna på Hannas HAHA... RIKTIGT JÄVLA KUL! HAHA det vill jag göra om någon gång... HAHA!

Men vad kan jag mer berätta? Joo för er som är lite intresserade så har mitt lilla "bråk" (eller bråk och bråk kalla det vad ni själva vill) med Rickard inte blivit bättre... Nu pratar vi inte alls, fast det bara är på sms, men i alla fall. Jag är jag och jag gillar inte att ha ovänner!... Som jag fattar så hatar Rickard mig och det har han gjort i 23 dagar nu (jag har räknat dagarna sen vi träffades första gånge på gisledagarna)... Men Jonas han helt rätt: Hade inte jag träffat honom då så hade inte jag kännt mig så härsom jag känner mig nu... För jag är verkligen kär! eller är jag det, kanske bara mina känslor som vill lura mig? Hmm jag vet inte. Men nu så ska jag lova mig själv dyrt och heligt att jag ska glömma honom och det för alltid, jag ska lova mig själv at inte skriva inget till honom. (då menar jag först) Skulle han skriva till mig som skulle hända om så där 100 år så skulle jag svara. Men det skulle aldrig hända (Lite tråkigt). Aldrig kul att ha ovänner som samtidigt hatar en! Huuhuuuu...?! Får se hur detta verkligen kommer att sluta? Detta är en fråga som typ bara jag själv kan fixa.. Men, men killar är killar. Men nu ska jag försöka se fram på livet... SNART ÄR DET GYMNASIET! Då har jag killar överallt :P XD HAHA!

Ne, nu ska inte jag skriva något mer för inatt... ska gå och lägga mig, som jag skrev inna jag är TRÖTT! men jag kan inte sova.. Ska se om jag kan hitta något på TV eller så tar jag bara en film och ser på den bara för att kunna för driva tiden lite inatt... för på msn har jag ingen rolig inne bara TÖNTAR! på sms har jag ingen som svara. Hmhmhm MITT LIV ÄR INTE ROLIGT SOM MÅNGA TROR! HUHUHUHU :'(


MVH: Lizette <333

PS: Älska aldrig i en trädgård- Kärleken är blind men det är inte grannarna. HAHA (fattar ni?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback