<33

Min bok jag skriver går bra... eller nästan bra i alla fall!

Ok, idag har det inte hänt så mycket en. Men sover man till 12 så hinner man inte göra så mycket på typ en timme HAHA. Jaja, men i alla fall jag lyckades somna igår, men det tog tid... Mmm, men, men idag ska jag ha gäster igen jag fyller år (eller jag fyller år i morgon). Men jag är inte hemma i morgon, ska ju på BIO. Så vi har gäster idag istället. Skriver allt jag får senare sen ikväll.

Men jag har typ bara önskat mig pengar, för det skulle jag behöva till dykarutbildningen som jag ska ta i augusti. Men vi får se xD ska få något av Sara i morgon också HAHA... Sen ska jag vänta ett ½ år sen är det jul HAHA.


Jaja, men jag skriver mer ikväll sen... Jag antar redan nu att jag inte kommer att kunna somna ikväll heller... Hoppas Stoffe är inne på MSN! : P...


Med vänlig hälsning: Lizette <333


PS: Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback