hmm!

Jaha, nu har jag svenska, ska skriva en novell eller typ det i alla fall! men jag kan inte komma på något... Hmmm såå jag lekar med min data i stället! JAA tolka som tolkas vill! xD hahaha...
Sen ska vi ha matte tror jag i alla fall...?? MMM joo det ska vi... MATTE... (kom på att matte är rätt kul) sen är det något mat tror jag.. har inte lärt mig allt detta än... sen är det engelska NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! då är det prov... och jag kan fan inget av det... INTE BRA... tumme ner (N) men jaja... får se hur detta går!

Amanda skriver som fan här... fattar inte hur hon kan... jag kommer ju som sagt inte på något! Sara har inte kommit än, hon sov lite länge idag... hihi... Hanna på andra sidan klassrumet ser jag inte vad hon gör? men det ser ut som om hon skriver som fan hon också!

Jaha, skriver kanske mer ikväll om jag orkar!
MVH: Lizette!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah, jag skrev bara litegrann ;) nej men har ju inget internet... :'(

Vadå engelskaprov, vad dillar du om?! xD HAHA

2008-09-17 @ 20:18:29
URL: http://mahahannaa.blogg.se/
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-20 @ 05:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback