TISDAG (:

Idag har varit en bra dag (Y)

Sov till 09.00 (fan vad gött) Började 10.20

Började med matte... gjorde 0 uppgifter, pratade med Sara och skrattade lite för mycket tror jag (inte så bra :/) Får jobba igen det till helgen......

Sen var det maaaaat... USCH, BAJS på den -_- // Fisk, potatis, så och gröna sker xD + Citron :)

Hmm sen vad det teater för mig och Hanna (Bildarna hade engelska HIHI)

Mmm teater vad okii, fick inte göra så mycket idag var inte med i just nu i pjäsen.

Så jag o Hanna sov i varsin soffa! (Y) NICE!

Sen hade vi samhälle... TRÅÅÅKIGT!!!!! Men jag och Sara jobbade på RIKTIGT bra!


Idag kom jag och Hanna in på ett otroligt konstigt ämne att prata om o.O

bara för jag sparkar, slås, bits och rivs... osv.. (när jag sover)

Så skulle det bli syns om min pojkvän xD

Men (finns alltid ett MEN) vi såg det positiva i det.. (Y) HAHAHAHAHA

Men det kan jag skriva om någon annan gång xD


Med vänlig hälsning : Sid <3

PS: Hmmm nee jag vet inte... Hmmmmmmmm?????        Gillar dig (:


Kommentarer
Postat av: Hanna

heheh, sov vi verkligen Sid? ;) Inte enligt Emmis video iaf...

Vi ser det positiva i allt!! Fast jag kommer inte ihåg vad det positiva var? :$ xD

2009-02-04 @ 17:44:01
URL: http://mahahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback