Isaberg :D

Idag var det Isaberg (Y) Tummen upp på det, det var FAN kul :D WOHO...

Kom till skolan ca 08.15 bussen gick 08.30 (hihi jag var i tid xD)

Jaaa i alla fall, kom till Isaberg åkte tefat med Sara eller TEEBOARD (Y) HAHA Min o Saras nya COOLA gräj

Tefat + Snowboard = TEEBOARD xD kul, kul...

Fick lite ont i rumpan, kommer ha lite blåmärken här och där på kroppen i morgon... men vad fan jag hade kul då får man vänta sig lite skador och blåmärken (H)

Men jag åkte lite par, singel dubbel och två på en tefat med Sara också det var riktigt kul det också mosade Sara, och krokade lite också och lite andra "katastrofer" xD hahaha

Hade en riktigt kulig dag med Sara och just det, jag får inte glömma Bella som var med en liten stund i Början :)

(snygg kille i barnbaken :P  tatuering och percing i ögonbrynet nice på det.. Då vet alla killar vad jag gillar (men ni kan skipp RÖKNINGEN) hahahah) xD

Ööö, förvånar mig inte om jag har glömt att skriva hälften av dagen... Jaja, ni får fråga.. ;)


Efter en lång, otroligt ROLIG dag kommer man hem helt slut...

Kom någon gång vid 2 tiden, gick in i TV rummet tittade lite på TV. (jaa i ungefär 20 minuter)

Gick upp och la mig för skulle "vila" ögonen, somnade som till kl var 6... Fortfarande trött och ont i Ögonen, misstänker att jag kanske har fått feber eller börjar få :( TRÅÅÅÅKIGT, vill fan inte vara sjuk HAR JUUU DANS I MORGON...


Kanke tar mig upp till Isaberg igen, med Hanna o Sara och kanske Kroon (han skulle hjälpa Hanna med pjäxorna xD hahaha)

Men det skulle bli kul om vi åket till samman :) :)


Näää nu orkar jag inte skriva mer... o.O detta är jobbigt xD

Med vänlig hälsning: Sid (H)(H)

Hanna har bilderna så kolla in hennes BDB (Y)

PS: Dagens citat - Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex xD hahaha


Kommentarer
Postat av: Hanna

SIIIIID! Den sjätte mars ska vi åka till Isaberg med tonår. Häng på då? <3

2009-01-24 @ 13:51:55
URL: http://mahahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback