Onsdag (:

Jaha, jag har inte orkat skriva + internet har cp:at här hemma.. BLÄÄ!
Dagen som gått: (*_*) <--- Gubbe xD
Svenska: läste jag en bok som jag sen kom på att jag inte skulle läsa (jag är ju smart).......... hmmm
Matte: Hmm jaa vad brukar man göra på matte?? xD
Idrott: Nice.. fan vad kul (Y) Jag, Sara, John o Dino..Jag hade bollkrig med John (H) MOOHAHA...
Mat: Hmmmmmmm.... -_- Bläääää! Korv... något...
Teater: Övade... övade och mer ÖVANDE xD (såå nu kan jag nästan deta (Y))
Natur: Skrattade o.O HAHAHA! + Hade ögonen för annat ;) ... INTE för boken xD
Hemma sen... Sara, mat, data, pratade (bajs om andra xD)... Sara gick hem själv blev jag.. TV, TV, TV, TV o BDB
Såå fickade jag med min slöjdarbete som inte ska vara någon halsduk längre det får bli en armvärmare.. eller något??
LOL liksom orkar inte med dne skiten längre!!!!
SOVA NU, DANS I MORGON (Y) tummen upp på det WOHO!

MVH: Sid <333
PS: ?? har inget bra citat för kvällen... jaja, PUSS PÅ ALLAS NÄSOR :P

Kommentarer
Postat av: jane

God morgon!

2009-01-29 @ 09:11:49
URL: http://janekekki.blogg.se/
Postat av: Jonnee

du skriver konstigt ;P

2009-01-29 @ 23:09:01
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback